1 oktober - nya tider och nya chanser i livet

God morgon bitches!
Helt sick trött, ingen lust att dra till skolan i dag...
orkar inte med biologi prov och matte prov idag
heller, känner bara på mig att det kommer gå
skit för mig! Usch asså...

Angående i går, om hur och vart jag sov, så
vart jag så jävla arg i går på en så drog ner
alla saker från sängen ner på golvet. Fan
va dom kommer gnälla i dag på att det lig-
ger op golvet, men dom kan ju inte förvänta
sig att jag ska börja städa undan klockan halv
tolv på kvällen. Jag va fan lagom trött och
på värsta dåliga humöret. Men nej då städar
vi, superduper nice! Eller nej, så va det ju inte!

Blir nog inte så mkt upptaderin på ett tag nu,
datan försvinner i dag till lägenheten ju.
Och imorgon blir nog att sova första natten
i nya lägenheten, lagoma jävla nice!

h3h3 nu ska jag fixa mig och käka någonting.
puss'n♥


Kommentarer
Postat av: Elinor

Oohh dem roligaste ämnena som du hadde prov i ser jag ^^

2009-10-01 @ 20:44:19
URL: http://elinorpetterson.blogg.se/

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0