väntar man på någonting gott...

väntar man aldrig för längre.
Jag så brukade det alltid låta när jag
va hos min pappa när jag va liten och
ville ha godis. Gud va sur jag vart när han
sa så, jag ville ju ha godis. Direkt, inte sen.
Men va inte det jag skulle berätta, tänke
säga att jag tänker lägga upp bilder hur mitt
rum har blivit, det är ju så gott som klart. Visst
ska fixa några tavlor och så, men annars äre klart!

juste jag har en grymt stor bula i huvudet!
smidiga belinda va i farten.

Men nu ska jag skörda om farmville och
se till att mina hamburgare på cafeworld
inte hinner ruttna som dom gjort de senaste
tre gångerna! 
  


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0