är dom seriöst helt dumma eller?

Skolan imorn. Och lärarna måste ju va helt störda i
huvudet. För kvart över åtta på morgonen ska vi vara
på vårt studiebesök. Gissa vart jag har mitt då? Jo
så klart har jag mitt långt åt helvette! Gillar't eller?
Nee, jag ska typ gå sviin långt och komma fram på en
jävla kvart? Är dom efterblivna? Jag haltar ju fan(när blir
kallt och jag har tunna skor får jag sjukt ont i benen och
jag haltar som en rövknullad unge) och jag vet inte vart
vi ska, vet inte vad stället heter, inte vare ligger heller.
Vet bara att det ligger långt åt helvette! Så imrogon mellan
8.15-9-15 tar jag mig sötaste sovmorgonen ever. Medans
dom är på något äckligt studiebesök. För att halta runt till
någonstans i kungsör tänker jag fane mig inte göra.
Punkt slut. tyck va ni vill skvallra på antar jag att ni
kommer med göra. Men fuck off, dom kan ju fan heller
tvinga mig att gå någonstan till dit jag inte hittar.

puss på min sov morgon.
& på jocke som har sättit i ihop mitt
skrivbord och håller på att fixa min data nu!

go kväll!♥


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0