blondiie?

Belinda är allvarligt blond.

Inte på hårfärgen, utan iq:t.

Jag har en laptop (från stenåldern) nu för tillfället och
jag brukar sitta med den i knät i sängen, sen bara ibland
dör mitt internet på datan. Och jag blir svin lack för alla
andra har ju internet fast jag inte har det. Så varje gång
internet dör sätter jag mig och spelar harpan(tro det eller ej).
Sen så brukar internet komma igång igen efter en stund.
Eller om jag har otur efter några timmar...
Men i allafall så dog mitt internet nyss, men inte min brors
internet, så jag satt mig vid min brors data. Sen kommer
min plast pappa och frågar varför jag satt vid Alexanders
(min bror) data. Och det låter ju snarare så här:
Han ; varför sitter du här?
jag ; för mitt internet dör ju fan hela tiden!

han ; men vi har ju internet... Har du inte kommit åt knappen?

jag; vilken jävla knapp?!

han; det finns två knappar längst fram på datan, trycker du

på ena stänger du av/sätter du på internet med ju.

jag; men vafan kunde du inte klämt ut det lite tidigare?

jag går i väg till mitt rum trycker på ena knappen.
klart internet funkar då.

Så varje gång mitt internet har slutat funkat har jag kommit åt knappen.
sen av ren tur kommit åt den igen så att internet har börjat funkat igen.
Inte korkat alls,nene fett smart som vanligt.
Bra jobbat Belinda!


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0