det är helt enkelt INTE ok.

Såg precis en sak som jag verkligen inte tycker är ok. Att hålla på med
en kompis ex. Man gör det bara inte, alla vet det. Det tycker jag i allafall.
Asså sure, man bestämer inte vem man ska bli kär i/börja gilla, men när
någon bara håller på på skoj, fet glöm att jag tycker det är okej att du skriver
med halva sverige sen måste du kommentera snygging till han? FET GLÖM.
Tror det inte spelar någon roll om man har känslorna kvar för sitt ex eller inte.
Tror inte att någon tycker om att sin kompis håller på med ens ex. Punk slut.

tur för henne att hon inte är min kompis btw ((((:
thihihihih!

 Men nu ska jag fixa mig för om några timmar blire ner till Kb med Linn(!).

puss'n♥


Kommentarer
Postat av: Mårten

Ett ex är en förbrukad vara och inget en polare ska hålla på med-.-

2009-10-27 @ 22:05:13
Postat av: elin

helt rätt!

2009-10-27 @ 23:28:27
URL: http://eelinloeper.blogspot.com/
Postat av: Ma

Mkt sant i det du säger!

2010-01-13 @ 21:53:25

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0