DIN MAGE ÄCKLAR MIG JOHAN!

"Och min sjukt snygga mage som blev fotad idag i skolan. Jag vet att
alla vill ha min fina, bruna, platta mage med magrutor. Tänk alla
kraftiga som sitter och nästan lipar för dom vill ha min mage, jag säger
bara stackars er ni kommer aldrig få lika snygg mage."
 
Johans egna ord, på hans blogg. Helt hemskt att han seriöst tror
att någon i hela världen skulle vilja ha hans äckliga mage?
Okej, platt kanske den är, men brun, fin & med magrutor? Det
måste ju bara va dagens skämt! Skulle nog kunna säga att min mage
till och med är brunare äns hans, och jag lovar den är inte speciellt
brun den heller. Lovar...
Sen bilderna ha la ut på sig mage? Jo det tog faktist pris i äcklig-het.
Äcklig&hårig är va den är, ingenting annat. Snälla Johan pallra dig ner
till gymmet och träna upp magmusklerna och sen in i duschen och raka
av håret. För jag är grymt äcklad. Tror alla andra är det med.



magrutor, brun, fin och platt?
Nej johan du behöver glasögon!

puss'n♥


Kommentarer
Postat av: mickis

mumsssssssssssssssss ser ju ut som han har en hårlinije ändå där nereifrån;) HAHAHAH! omggggg<3

2009-10-08 @ 20:24:22
Postat av: Anonym

JA SPYR!

seriöst

heheh ujh kom till mig om du vill se en kebab ((:

2009-10-08 @ 22:25:07
Postat av: Erica

haha mea ser mer än bara maghår :S:O:O

2009-10-09 @ 16:00:38
URL: http://randigvibrator.blogg.se/

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0