diss - grovhångla helt öppet på allmänplats

tjatja, gayar vid mammas data för det är den ända
data som är kvar i huset men whaterver.

Jag och en i klassen satt och snacka lite i dag hur drygt det är
med folk som står/sitter och grovhånglar mitt framför en. Asså
det är väll kul att dom tycker om varandra och är tsm eller så.
Visst jätte kul! Men skaffa ett rum, ingen är intresserad av att
se två stycken stå och grovhångla på stan, bussen, skolan eller
vart fan man nu är. Blir så lack på det i bland. Asså misstolka
mig inte, jag har inget imot att man står och hånglar med sin
kille/tjej. Men när det händer 24/7 är det bara jobbigt. Som två
jag vet, asså ni är sjukt underbara tsm. Men det blir lätt rätt
irriterande att ni sitter framför mig på lektionen och börjar hångla.
Inget imot er, och jag siktar inte inlägget mot er.
Men seriöst, skulle aldrig kunna ställa mig mitt på stan och börja
grovhångla med en kille, aldrig. Då skulle jag lika gärna kunna
skrika någonting i stil med, "hejhej här är jag kolla på mig jag
 vill att ni kollar!" Typ någonting i den stilen... Men som sakt,
 det är sjukt gulligt när två stycken är tsm, att dom hittat
någon dom gillar/älskar.

Så thihihi, ville bara dela med mig om min åsik om
att stå och grovhångla helt öppet liksom.

Nu ska jag städa upp mitt rum, sen äta!
puss'n♥


Kommentarer
Postat av: hehe

säger bara en sak .....

bitta och balle :P

2009-10-01 @ 16:50:15
Postat av: Bittaa

aja.. försöker att inte ta åt mej. hahaha ;d

2009-10-01 @ 17:50:45

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0