en liten sak jag stör mig grymt mkt på..

Okej nu är det så här att jag måste bara få säga det här
för va nyss inne på bilddagboken och kolla vilka som har
läggit upp bilder. Då är det ju självklart två stycken grymt
smala brudar som lägger upp en bild på sig själv och säger
någonting i stil med 'åå va tjock jag är' eller ja ni fattar vad
jag menar. Asså snälla när man är smal vafan ska man gå
och klaga på att man är "tjock" för? När det finns verkligen
tjocka människor som lever med det varje dag. Som har
accepterat att dom verkligen seriöst är tjocka och inte som
en smal brud som typ gått upp två kilo. Och typ väger 40 kg?
Seriöst funderar på om nog anorexia och alla sånna sjukdommar
snart kommer bli något jävla mode bland tjejer. Verkar som det.
Vem vill seriöst se ut som ett anorexia barn? Ba jävla ben och
skin? Mhh, verkligen sexig allihoppa. Eller?

För seriöst att lägga ut en bild på sin kropp, säga
att man är tjock när man är smal. Jag tycker det är
lite fjortis stilen, ganska attention whore med.
Men vad då det är min åsik, blir bara grymt irriterad på
sånt folk. Varför inte bara skriva 'visst är jag smal?'
Istället för att skriva. 'Jag är tjock' så att folk ska skriva
' klart du inte är tjock, du är jätte smal' eller någonting
sånt, ni borde fatta precis vad jag menar, seriöst.

känner ni för att ta åt er, hmmh gör det då.
i don't give a fuck ♥

 


Kommentarer
Postat av: Maalin

Vem har sagt att de va jag som skrev från min msn? :P du veet att nina sov hos mig dåå så ta reda på fakta innan du kommenterar ;)



och om du syyftar på miig i ditt inlägg så kan du juh bara lägga ner!

2009-10-15 @ 18:45:55
URL: http://hedenstroem.blogg.se/

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0