flummade bara runt för mig själv

hej bejbs, sitter i skolan.

gissa varför? Jo för det inte

finns något internet på min data hemma.

Men om fyra dagar, då jävlar asså!

Pang på rödbetan. (HAHAHA)

 

I alla fall i går när jag va ute med min tjockis

så gick jag lyssnade på musik. Och inte sån normal

musik nejnej. Utan sönder remixade gammla låtar.

Typ piña coladaboy, love sex and sunshine, caramelldansen-

Snacka om att jag flummade runt i mörkret till musiken.

Shit lagom psyk jag borde ha sett ut om någon såg mig!

Hehehe men shit va kul det va, hahah jag är nog jävligt

speciell av mig må tro. Men nu ska jag dra och käka

med Erica och Becky i think.

 

puss'n♥


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0