"hemma" i valskog för stunden

Hej bejb's.
Här sitter jag på en kartong i ett tomt hus, tomt rum.
I valskog. Ända stället jag har internet på. Eller data
rättare sakt, vi har liksom internet i lägenheten typ.
Fast min datan är fortfarande kvar i valskog... Så
passade på att hänga med mamma hit i dag när hon
 skulle hämta grejor. Jag har också kvar saker här.
Men sakna datan rätt mycket med. Illa typ!

I går va det första natten i lägenheten, va
ganska skönt! Somna sjukt tidigt, va helt slut.
Somna kanska vid halv nio(?) Men skönt va det.
Träffa Calle på stan i går med, kul att se han som
vanligt då! Men nu ska jag fortsätta städa ur rummet
här, sen hem till lägenheten och fixa där.

puss'n♥


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0