jag är inte bra, jag är bäst.

Dåligt med min upptadering, pga att min data
fortfarande är i valskog, hoppas att mamma
hämtar den i morgon eller så. Men vi märker väll.
Sitter iaf vid min brors data för tillfället.

Men idag har det väll vart okej, va
i kb med Calle nästan hela dagen, kolla
på lite matcher också. Sen drog han hem,
så satt och kolla själv en stund, sen drog jag
hem och åt och kolla lite tv, sen tbx och kolla
på zon, satt och kolla en stund, sen vart det hem
och nu sitter jag här, ska väll plugga snart ithink.

"Plats 52 är lite bättre,
har legat på plats 31 som bäst och
 vi har haft bloggen i ca 2 veckor så puss
"
Johan och Elin tror ju dom är bättre än mig?
Men jag får bra med besökare till min blogg utan att
helt allmänt skämma ut mig framför hela sverig genom
att tro att jag är den ända rikiga pj'n i sverige och att
klä sig som en, ja vem vet vad.
Dom kanske är bra, men jag är inte bra.
Jag är bäst.
punkt slut.

fuck you all and goodnight.
nu blir det duscha, sen plugga lite.
sen min säng. puss'n♥


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0