JAG SLUTAR BLOGGA...

För ett tag iallafall. Pga att när min plast
pappa skulle sätta ihop mitt skrivbord igår
så han kunde plocka upp data med, insåg nog
vi alla att skrivbordet va grymt mkt förlitet. Så
jag skulle knappt fått plats med min data skärm.
Så nu får jag förmodligen vänta ännu längre på att
dom ska hitta/köpa ett skrivbord åt mig igen. Antar 
att det kommer ta en/två veckor till. Usch, men så
det är därför jag lägger ner med bloggandet för till-
fället. Känns bara värdelös att trycka in ett inlägg
en gång i veckan. Så ni märker när jag är tillbaka igen.

& btw; folk som skryter till mig att dom ligger bättre
än mig på top listor, har mera besökare och så.
Håll seriöst bara tyst, ni upptaderar typ varje dag?
Jag har upptaderat typ tre gånger på två veckor
för jag inte haft någon egen data eller internett.
För jag ligger alltid bättre till än er annars :*
Jag är bäst på det jag gör.

puss'n♥ 


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0