kunde ha vart värre

Halloj!
Eftersom jag har sovit till tolv och sen vart hos doktorn har det inte
varit så mkt upptadering från min del. Men jag var ju faktist tvungen
att åka till doktorn, för imorse hade jag så sjukt ont så att jag skulle
kunna gråta, helt sick! Iallafall visade det sig att efter slaget hade jag
skadat en käkled & fått inflamation i örat, låter ju helt lovely. Eller vad
säger ni om saken? Jag är bara grymt irriterad på att jag måste käka
smärtstillande för att jag har så ont... Men finns inte så mkt mera om
att säga om den saken, kanske bara att jag hade tur och inte fick någon
jävla faktura i käkbenet eller så dära. Men ont har jag fan kan jag lova!

Men nu ska jag glo film & sova, för feber hade jag med tydligen fått nu.
Bloggar kanske senare, love to ya all♥


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0