ska man vara fin får man lida pin.

Godmorgon eller godnatt, välj själva.
Jag gick upp fyra, hej oh my god typ!
Fattar inte att jag orkade men that's
life, hade aldrig hunnit annars, känner
 mig stressad redan nu! usch! måste åka
om typ 15 minuter till kungsör, sen glida
vidare mot stockholm(♥♥) Älskar't!

Snacka om att jag känner smärtan i hela tinningen när jag ska sminka
mig. Och för er som inte vet, fick jag sötaste slaget mot tinningen i
måndags, blev svullen & allt. Och nu har jag ont i hela inneörat,
 tinningen och käken & känner mig lite svullen. Vissa säger att
jag håller på att få ett blå märke där. Vackert? nej inte precs!
Men men, får väll stå ut, jag över lever ju! (:

men nu ska jag fixa det sista!
slänger in ett inlägg innan jag drar!


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0