sköta sitt eget liv

Varför inte bara ta och börja sköta sitt eget liv,
i stället för att bry sig så grymt mkt om vem någon
annan är tillsammans med? Visst man kanske inte
alltid tycker om den någon kompis blir tillsammans
med. Men varför ska man då börja klaga på sin kompis
för? Man är väll tillsammans med den man tycker om/älskar.
Inte för att ens kompis tycker att den är okej? Nej
precis. Jag vet många gånger någon killkompis
blir tsm med en brud jag hatar/ogillar. Men jag bryr
mig inte, det är ju dens val att bli tillsammans med den,
inte mitt. Visst jag kan säga att jag ogillar den personen.
Men varför ska jag behöva säga mera än det? Så
allt annat folk, sluta lägg er i vem andra blir tillsammans
med. För ert eget bästa, seriöst.

tar ni åt er, inte mitt problem.
i don't care.  Ni tar ju åt er av någon
anledning, jag syftar inte på någon speciell.
Bara helt allmänt.


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0