svart på tal bitches'

från; de du:
heeeeeej belinda ^^ vad ska du göra på lovet då?
knulla runt ? XD
sv; före första, om du ska ställa en sån jävla fråga kan du glöma att du får vara anonym
speciellt om du tror att jag knullar runt, att jag behöver det så sjukt mkt att jag knullar
runt, no way säger jag bara.

från; Karttellen:
Varför är du inte vän med rokkka @ bdb ? :S
sv; för att jag antagligen inte känner han.

Från; soffie:
har du haft mens denna månad ?
sv; okej, söt fråga hurru, men nej. käkar p-piller om det intresserar dig.


Från; Anonym:
hur palalr du va fjortis ? ;s
sv; För det första är fjortis ett beteénde och inte ett utseénde. Och jag antar att du inte
känner mig så. Du kan ju faktist inte kalla mig för någonting jag inte är. Stå för vem du
är först sen kan vi diskutera fjortis.

Från; okrrrr:
tar du åt dig av vad andra säger? sv; nej, inte det minsta. Gjorde det förut, men nu är jag så
sjukt trött på alla som säger dåliga saker för att försöka sänka mig, it don't work. Lyssnar
inte på skit snack längre, men om det är någon som står mig nära. Kan jag ta åt mig ganska lätt.

hur är du som person? sv; jadu, är rätt lugn och så. Men jag kan lätt bli ganska crazy, gapig och så.
Jag tycker det är alltmänt kul att härja och att skämma ut sig? nej det finns inte i min värld.

är du oskuld? sv; inte för du har med det och göra, men nej.
vad har du för stil? säg inte min stil, men vad för slags. Sv; tänkte inte säga min stil, men har väll rätt
så vanlig stil i gues? Mjukisar, jeans leggings, tunikor, linnen, ja kör på det som jag tycker är
skönt och snyggt helt enkelt.

från samma; BYT DESIGN PÅ BLOGGEN! DEN ÄR BÅDE FUL OCH JOBBIG!
sv; nej, jag gjorde ju inte bloggen för din skull? Like it or live it.



Juste ni kan inte säga busted till mig om någonting jag läggit ut på bloggen.
För jag sa varken att det va jag eller någon annan, men om folk tror det är
jag är väll deras problem.


Kommentarer
Postat av: söt p10poike

LiKE iT oR LEAVE iT '

iNTE LiVE iT.

` dags att börja gå i skolan kanske?



2009-10-25 @ 21:24:03

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0