svart på tal bitches'

Somna nog dirr när jag la mig i sängen.
Fyfan va skönt jag sovit i natt kan jag fan lova!

svar på frågorna i går;

Yesman; Visar du nått i cam ? ;)

sv; ne kan du typ glömma

ralle; när hade du sex senast?
sv; typ... förra veckan

karl; bh storlek(A)?
sv; hahah, ta reda på det själv om du är så nyfiken

anton; jag är kär i dig :O är du kär i mig ? :) <3
sv; skulle inte tro det

fredrik; hur har din dag varit?:D
sv; bara bra

Anonym; får jag chans på dig?
see ya dude.
sv; nej tack

ante; So i herd u like cp riiighht?
sv; jasså det haru hört va?

omar; vad vill du att jag ska fråga?:O sv; bra fråga
ne skoja men vem hatar du mest just nu?:O sv; johan&elin!
och typ vrf hatar du den personen?:O sv; dom är så oäkta
och vad gör du?:O sv; svarar på dina frågor
och hur mår du?:O sv; bra men trött
och hur länge sen var det vi träffades?:O sv; sen du flytta/bytte skola
vilka mena du i det här inlägget om att råhångla framför alla?:O sv; helt allämnt alla
ehm vem tycker du är snyggast i din klass?:O sv; finns ingen
och ehm tycker du fråforna börjar bli lite tråkiga?:O sv; nerå
ehm är du trött på att jag gör :O hela tiden?:O sv; jag faktist
vad har du för favo film?:O sv; vene, allt möjligt
och vilken låt gillar du mest just nu?:O sv; Westlife - Unbreakable

Erica; vem är snyggast på skolan? (a)
sv; du tycker ju samma som mig;)

:); Hur ser ditt sexliv ut ? :)
sv; det ser nice ut

timbooi; Vad har du gjort i dag ;)
sv; sovit!;)

hisingdoowi; gillar du bullar?;d
sv; det kan funka

tiiiep din bästa vän; vrf bryr sig så mkt vad aandra gör och inte??
kan du ens kontrollera över dig själv???? sök hjälp
(om johan&elin)
sv; bryr mig inte speciellt mkt va andra gör, men jag har alltid
tyckt det är kul att lägga mig i folks liv bara för att dom inte vill,
sen kommer jag alltid med min åsik vare sig någon vill eller inte!
Så nej jag behöver faktist inte söka hjälp.


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0