tidsfördriv'

1. Jag har insett att min senaste kyss.. va med bästa
2. Jag lyssnar på.. musik
3. Jag pratar.. alltid
4. Jag älskar/tycker om.. några
5. Min bästa vän är.. mikaela
6. Min första riktiga kyss.. fisk
7. Jag avskyr när folk frågar.. om gammal jobbiga saker
8. Kärlek är.. underbart näre väl funkar
9. Någonstans, tänker någon på.. mig?
10. Jag kommer alltid att.. vara vild & vågad
11. Jag är hemligt förälskad i.. min mobil
12. Sist jag grät var.. förrgår
13. Min mobiltelefon är.. min andra halva
14. När jag vaknar på morgonen.. snozar jag för mkt
15. Innan jag går och lägger mig.. borstar jag tänderna!(i)
16. Just nu tänker jag på.. ingenting
17. Bebisar.. luktar
18. Idag har jag.. softat för mkt
19. I kväll ska jag.. skörda!
20. I morgon kommer jag.. dra till skolan sen till v-ås efter med mikaela
21. Jag vill verkligen.. att allt ska bli bra
22. Just nu känner jag att.. att jag ba vill lägga mig i sängen och dö

;$$


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: tack detsamma :)

2009-10-18 @ 15:54:05
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0