Tony Berglund


Tony Berglund, seriöst grymare kille vafan!
Han hade föreläsning för oss i dag, i kanske en
och halv timme. Helt sjukt intressant faktist!(:o)
Han typ berätta om sitt liv och så, hur han va förut.
Helt sjuk hur hans liv vart, nästan som det lät helt
påhittat. Helt sjukt liv han haft. Hehe tror jag är lite
smått i chock av det, hehe busigt!
Sen rätt va det va så börja han skrika som fan
jag, Dennis som satt längst fram vart helt chockade!
Sen när han sluta skrika.. va är tippat mig och Dennis då?
Jo vi kollar på varandra och börjar asgarva! Och
alla andra tyckte vi typ va dumma i huvudet.
Men så är det. Tony var i alla fall helt otroligt grym!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Så jävla kung han va.. det va den roligaste dagen på den temaveckan, förutom att jag blev polisanmäld:/

2009-10-17 @ 20:26:16

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0