ADHD UNGE

godmorgon?

Vakna för en stund sen av att någon knackar eller
haha bankar på ytterdörren och lat som jag är orkar
jag inte bry mig inte om att öppna  eller kolla vem det
är. Jag trodde ju själv klart att den som banka skulle ge
upp efter en minut eller två. Men nej efter 20 minuter så
bankar någon fortfarande. Då var jag lagom arg också, så
jag gick upp ur sängen och typ drar upp dörren. Gissa tre
gånger vem som stått där? Jo min lilla systers jobbigaste
kompis, svär. Jobbigare unge får man leta efter! Jag typ
fick ADHD på henne vid dörren och typ skällde ut henne
för man kan ju inte göra så? I allafall när ingen öppnat
dörren på en kanske över en halv timme? Ingen bil va
hemma och det va mörkt i hela huset. Ingen va ju hemma
förutom jag. Så hon blev väll lite rädd och så?
Hennes fel... men kanske va lite hård mot henne.
Hon är ju trots allt bara 6 bast...

Men nu ska jag fixa mig och dra in till
stan & träffa dejan & hämta mikaela.


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0