eensam

Hallå typ.

Blev precis ensam, han drog precis hem. Blev typ rätt
ensamt och kallt! ;| Ensamn hemma och så ju. Men iaf
han va sjukt gullig och skjusa hem mig från stan idag iaf.
Eftersom mickis inte orka skjusa hem mig, så smsa jag han
och så kom han typ och hämta mig vid fem(?). Sen blev han
kvar hos mig efter det. Hehe rätt skönt, kolla på film och tv.
Såfta helt allmänt också. Sen drog jag med han ut för va tvungen
att gå ut med hunden typ. Sen så träffa vi Kevin och två till gapiga
brudar typ. Sen hem till mig, och så skulle han dra liksom.

Iaf, funderar på att fixa lite mat sen typ gå och bada, fett skönt liksom!

tack för dagen♥


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0