en ofixad belinda hade skol foto i går.

hej baby's.
förlåt för dålig upptadering och ingen upptadering alls.
Har inte orkat sen har mitt internett vart dött. Men bara att
ni får vänja er med det, för när vi börjar flytta kommer jag inte
ha någon data alls på ett tag! usch, kommer liida som fan.

Men i alla fall i söndags va jag i köping med Mikaela och Dejan.
Sen kom Carro och Maja med, såfta ute och inne i kb. Kolla på
Jossans cup lite granna med. Dom förloro finalen, men dom spela
grymt bra iaf. Sen så drog vi ut, då kom även Erik och va med oss
en stund. Sen va jag och Carro dumma nog att ta Erik's moppehjälm,
nycklar och moppe hela tin. Thihhi en del bus varte ju oxå senare (:


Sen så hade jag skofoto i går, kom typ till skolan
helt ofixad och söt. För ingen i min klass är ju smart nog att
säga till mig att vi hade skolfoto. Så.. ja jag va en aning lack
på alla i går!


 juste, rykten.se med bilden ovanför.
jag vet ju precis vem du är som spridit dom.
seriöst passarej säger jag bara

Men upptaderar nog mer senare i dag.
nu ska jag krypa ner under täcket
och kolla film för jag fryser(n'


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0