Flytt dax

Hej älsklingar!
Förlåt för dålig upptadering, men mitt internet dör 24/7.
Och sånt får jag damp på, seriöst! Men i alla fall, sitter
vid min brors data eftersom mitt internet inte funkar än
och min brors data är ju inte den snabbaste heller! Men
den ända som är ledig förtillfället eftersom han är i skolan
thihihi. Jag slutade klockan elva i dag, eftersom vi har org-
enterings dag eller hur det stavas. Och jag kan inte vara
med tack och lov typ! Hade aldrig orkat orgentera på
1 mils spår. h3h3h. Anyway.

Juste! (i) Börjar flytta nu i veckan så det kommer bli dåligt
med upptaderingar, för jag har ingen aning när vi får internet
i nya lägenheten alls. typ kanske till nästa helg? Jag utan data
i en vecka? Tsss jag kommer dö! Men det kommer väll bli en del
inlägg från mobilen ithink. Om jag inte lånar någon annans data.
Men vi ser väll hur det blir med det. Ska iaf bli skönt att flytta!

Inte mycket mera om att blogga om så bloggar väll sen eller nå.

puss'n


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0