hallå mitt rum? - vart ska jag sova?

nästa hela mitt rum är i lägenheten nu.
helt hemskt faktist, imorn åker datan dit
med. ännu värre! Vill ni veta det roliga?
Jo vi får typ inte internet i lägenheten
först den sjunde - tionde oktober!
Kul för mig, kommer fan dö! thihihi
Och jag va ju så smart i dag när dom
skulle ta möbler från mitt rum så trodde
jag att dom bara skulle ta mina två byro-
grejer. Så jag la allt i min säng så tänkte
jag att jag kunde sova i min soffa i natt ist.
Men min ide sög ju skapligt... Dom tog min
soffa med. Så nu har jag ingenstans att sova!
Bra tänkt Belinda! För jag har ingen ork att ta
bort sakerna från sängen, för jag har ingenstans
att lägga dom. Eller jag har ett golv som typ är
dammigt och fullt med hundhår(nej jag är inte
bra på att städa), så det är veerkligen mys!
Eller? Men seriöst, vart fan ska jag sova?
För jag börjar bli skaplig trött!

  
fina mobilbilder & fint rum...
eller?


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0