imorgon; fredag, fotboll, supa & åka moppe!

chacha krillebooii style

 sitter och snackar med Mikaela om imorgon
och så över msn. Blir förmodligen att dricka
imorgon och Mikaela som ska sova kvar i
stan, mja. Vi har försökt komma på hur
jag ska göra, för jag har ingen lust att
sova kvar hos någon och så. Så ska väll
köra hem med hennes moppe i natten.
Hahah att hon äns vågar låna ut moppen
till mig fortfarande. Men jaa, vi ser väll
om jag överlever imorgondagens moppe-
tur eller inte. Men imorgon efter skolan
blir det dra hem och fixa sig sen stan.
Träffa Dejan i think och kolla på fotboll
lite(?) sen blir det typ att supa med han,
mikaela och andra foolk, mjo vi gillar't.
Speciellt när Dejan är så söt när han är
är full och såååå ((:

h3h3, måste börja plugga
spanska, prov imorn!

tjingeling♥


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0