jag saknar han

saknaden efter dig är stor.
allt vi hade va perfekt
mina känslor för dig va äkta
men du slängde bort allt vi hade
som om det va ett äppleskrutt.
du bryr dig bara inte.

rasmus stenbacks.
 du lova mig att aldrig släppa mig.
alla dina löften svek mig hårt.




What did I do to deserve this
I didn't even get one last kiss, from you
Oh baby God took your love from me
He needed an angel so it seems
I need to feel your hands all over me
I need to feel you kissing me
I need to feel you holding me
I need to feel your touch
Cause I miss your love so much
And I can't keep on living this way
I need you here with me


Kommentarer
Postat av: Malin

Jasså, kärlek som gör ont... Ojojoj vad jag känner igen det där. Min förvirring är total och jag förstår mig inte på killar - det är väl kanske meningen?! Hoppas det löser sig och krya på dig

2009-09-16 @ 10:51:18
URL: http://maalinen.blogg.se/

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0