kinseser på g hitåt!


Kom nyss på att jag ska få träffa kineser nästa vecka!
Eller min klass ska. Smått status är att bara 9d(min klass)
och 9b ska få träffa kineserna, a,b,c-och e klassen kan ta
sig! Seriöst ofta inte rätt cool att få träffa en riktig levande kines.
I verkligheten liksom! Jag är fan lagom pepp till nästa veckas
geografi lektion på måndagen. Då kommer kineserna(♥).

Vi ska få träffa dom för vi håller på med och om kina i geografin.
Så i skulle få chansen att ställa frågor till dom och så. Sen skulle dom
berätta om kina tror jag om jag inte har fel? thihihi

Sen första oktober blire stockholm med skolan, eller alla 9or typ.
Niice, upp till riksdagen och det. Sen shoppa på stan. Nice!

Men nu ska jag börja plugga biologi och matte.
bläää, men har prov på torsdag i båda ämnena.
Anyway, ha en trevlig kväll

puss'n♥ 


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0