LANGAR BILD


Hej snyggingar!
Helt sick, är fortfarande förskyld! Orkar verkligen inte;s
Nikko är också sjukt, tror Jossan med är det. Kul sjuklings
trion typ? Aja, sov morgon blev det i alla fall i dag och i morgon
är det ingen skola alls, för då är jag ledig! Niiice, sånt klagar man
ju verkligen inte över kan jag lova. Och mina planer för helgen ser
rätt slappa ut liksom:
fredag: i thnk en kommer hit och såftar med mig, ensam hemma liksom.
lördag: marieberg med mamma, sen på kvällen får vi se.                    
söndag: Till stan och kolla på Jossans innebandy cup med Mikaela ithink
lagom slapp eller hur?
kommer säkert blir mera, men det är det hära jag vet tills nu.

men ska killa på monsters vs aliens och Hes Just Not That Into You.
bloggar senare, puss♥


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0