MOPPAR, BLOD, TÅRAR, FALSKA VÄNNER, FULLA VÄNNER

rubriken  förklara hela min kväll/natt!

klota med moppen, första jag gör. Lovely
  
första bilden är Mikaelas knä, andra två är mina. Men vi överlevde
tur det liksom, tre bilar stanna och kolla hure va med oss. hahaha
det gick bra, utom våra knän som är helt döda. rip.
Sen vare ju ett plus att mina skor bara flög satan när vi vurpa! thih

Sen västerås och kolla lim till Mikaela, hitta inte. Sen kolla vi lite i affärer
hitta bara en grå långärmad tröja från gina. Sen drog vi till tåg station
träffa Calle och Maja där. Calle häängde på oss mot köping.

Efter västerås blev det Donken med Calle och Mikaela, vi satt ute?
eeeh, skapligt kallt, ja! Men vi överlevde tack och lov det med.

Sen till stan, folkets hus där kom Dejan och Wille, så drog vi med dom
till konsum.. hmmm falskapersoner.se vare där inge mera snacka om saken.

Sen skulle vi tbx till stan, träffa Sami och Carnis på vägen, drog med oss dom.
Vi hade det inte svårt att få tyst på folket som va helt och hållet fulla, nej nej.

Sen träffa vi Peri och Frasse, Anna kom också! niiice men alla bara försvann.
Vart kvar med Dejan & anna aka alkisarna själv. Gick helt okej, drog och leta
på dom andra, tog en stund men vi hitta dom iaf. Sen resten av natten satt jag
med alla utom frasse och calle utan för Sami och lekte lodisar. thihi busigt!

trårar.. gamla ex som po087q3h0, ne adhd på han lite smått. thihih
nu ska jag dö i sängen, ont överallt och helt sjukt trött.
btw tack dejan i dag för allt ;$ tröst & tröja, thihi
love to ya all♥


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0