music'


how do i breathe                                                         


Wait for you                                                                


 lips of an angel                                                            


låtarna är big love på!
sitter i allafall vid msn och snackar med jossan lite.
hon är seriöst den ända som är hemma nu, resten of
the folk är ju faktist i skolan och har tråkigt. Tror ialla
fall det inte blir skolan för mig i morgon, Men
krya på till mig och Jossan i alla fall.

Funderar på att se på Ladder 49, så jävla bra film!
tjurar varje gång jag ser den. Så sjukt sorlig film
när dom bara nästan dör i höghuset. Hehe

Nej nu ska jag göra någon nytta och städa upp
på mitt rum. Och börja skriva om någon hinduisk
gud(?) efter som jag inte gjort det och redovisningen
va i dag. Sen ska göra geografi och svenska, usch!

puss♥


Kommentarer
Postat av: jossan

de är dags att bli friska nu'y

krya sötis!

2009-09-16 @ 12:35:10
URL: http://www.josefinlundquist.devote.se
Postat av: jenna

låtarna e några av mina favoriter !

& du är en grym bloggare kan jag säga , gillar din blogg, den e intressant o läsa :)

pusss

2009-09-16 @ 13:53:45
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0