nytt i bloggen!

hej gullungar!
kom hem för kanske en halvtimme sen från skolan.
Orka inte va kvar där, satt och frös satan, så ringde hem
och bad'na hämta mig. Så nu sitter jag i mitt rum och lyssnar
på musik och äter mackor, mums!

Men i alla fall, ska göra en ny sak i bloggen, ska börja
men 'veckans bloggtips' asså, varje vecka ska jag tipsa
om en blogg jag tycker är skön att läsa. Kända eller
okända bloggar, no matter what. Så ni får väll hålla
uttjick efter bloggtips. Men får se hur det går med det.
Efter som jag är jävligt kräsen när det gäller att läsa
andras bloggar. Hah men tipsa gärna om olika bloggar.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film.
kryp på dig belinda!

puss♥


Kommentarer
Postat av: Adam

Låter bra, är allt bra annars?

2009-09-16 @ 11:02:39
URL: http://modeseglaren.blogg.se/
Postat av: Jannike

Ja eller hur ska de bli jätte roligt:)

2009-09-16 @ 11:51:12
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0