ska man skratta eller gråta?



HAHAH tror jag måste dö av garv!
nästan så att jag gråter för att jag skrattar så mkt.
nästan så att jag tappar luften!

En liten kaxii flikka la ut en bild på några pj's på sin bdb
och skrev texten 'det är inte ok'', alla som kommentera
höll ju ofc med'na. Därför va jag bara tvungen att skriva
"det är fett okej! älskar't!" och då fick jag svaret tbx:
"du är stöörd sluta kommentera min bdb äckel"
Hjälp, höll på att dö av rädlsa! eller? nee. mera av garv.
Kan man inte längre få säga sin åsik utan att bli kallad äckel?
Thihihi... flikkan blev kaxii på bdb anyway.

puss på'na!


Kommentarer
Postat av: Harvey Adams

folk ska få se ut som de vill, oavsett om det innebär att ha en massa toffsar runt benen ...

2009-09-30 @ 21:39:48
URL: http://arschkatzen.blogg.se/

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0