svar på tal bitches

Anonym om FRÅGE STUND!:

1. Hatar du någon i din skola? - oja, om jag gör.
2. Om, Varför? - för dom beter sig som fittor i största allmänhet
3. Är du oskuld? - haha nej
4. Har du haft sex med Kardo? - HAHAHA, verkligen inte!


liinn om FRÅGE STUND!:

hur mkt älskar du mig :)?
- från jorden till månen och tbx flera triljoner gånger!:


purhoo
:p
om FRÅGE STUND!:

äre du som är bella eller? :p - men tyst sebastian:)


isabellehjansson' om FRÅGE STUND!:

dela med dig? ;$ - av vad?:)


omar om FRÅGE STUND!:

hur många ggr har du haft sex?:D - hehe jag räknar inte :))


håkan om FRÅGE STUND!:

hur ofta bajsar du? - privat. HAHA


random om FRÅGE STUND!:

Blatte lr svenne? =D - sveeeenne!


Santoos! om FRÅGE STUND!:

1. Vill du ha sex me mig? - nej du är bög:)
2. Kommer svaret på den här frågan vara densamma som på frågan innan? kanske om du slutar vara bög:)

punkt slut.



juste felix åkte ut iaf, idol. nee blir inge mera av det för min del._.

Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0