TRE MOPPE POJKAR OCH LILLA JAG

   

Hej snyggingar och förlåt för dåååligt jävla upptadering hela
lördagen! har vart så trött och inte orkat bara.

Men i alla fall så vart jag helt ensam nyss, för Olsson, Puhro och Kevin
drog precis hem till Kevin för att sova(?) ttttrååååkiiiga.se

Iaf dagen, var ju i marieberg med mamma, halta runt där som en jävla
efterbliven unge. Hitta iallafall ett par jeans från gina sen en tröja från
Indiska. Såå lite hitta jag iaf.

När jag kom hem somna jag i soffan dirr och sen kolla jag film, sen kom
lilla haltande Mikaela över till mig, hehe vi kolla film, plåstra om ben, pannor,
och så klart våra mobiler med söta batman plåster! gulligt värre kan jag lova.
Sen när Mikaela skulle hem, vid ja kring tolv fick vi inte igång hennes moppe.
Så vårt val va ju att smsa Kevin, Erik och Puhro så dom fick komma och kicka
igång moppen åt oss. Men vi fixade det själv, Mikaela åkte hem och jag satt mig
och kolla på tv, mysmys.

Efter typ två minuter hörde man ju inte moppar utaför mig och fick ett sms av Puhro
att dom kom över iallafall. Så drog ut, snacka med dom en stund, sen fick ju inte Olsson
som han ville så han skulle hem och sova. Så då drog ju alla hem till Kevin för att sova..

Mjoo och nu sitter jag ensam hemma och vet inte vad jag ska göra.
För jag är allt för pigg för att sova! Kanske ska ta att städa rummet
eller någonting liknande? Mejbiiie.



Lily Allen - Not Fair

Ha en niice natt.
love to ya all♥


Kommentarer

Kommentera inägget bitche's:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas inte)

din bloggadress eller så:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0